کاربرد بینایی رایانشی در صنعت رسانه و سرگرمی

کاربردهای بینایی رایانشی در صنعت رسانه و سرگرمی

از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد تجربه‌ی عالی برای مشتری استفاده کنید تا ارزش طول عمر مشتریان را افزایش دهید.

دگرگونی شیوه‌ی مدیریت و توزیع محتوا در صنعت رسانه و سرگرمی با بینایی رایانشی

از بینایی رایانشی و پردازش زبانی برای یافتن راه‌های کارآمدتر به منظور رمزگذاری، توزیع و سازمان‌دهی آرشیو داده‌ها، تصاویر و متون بدون ساختار خود استفاده کنید. هوش مصنوعی از شخصی‌سازی محتوای تبلیغات گرفته تا تشخیص مطالب غیرقانونی و جلوگیری از نقض حق کپی‌رایت و  همچنین موارد دیگر می‌تواند شیوه‌ی توزیع محتوا را متحول کند.

مدیریت محتوا و ایمنی برند

با نظارت بر تصویر، ویدئو، متن و محتوای صوتی برای تشخیص محتوای نامناسب، از امنیت برند اطمینان حاصل کنید. مدیریت دستی را با استفاده از هوش مصنوعی خودکارسازی کنید تا بهره‌وری شما تا 100 برابر افزایش یابد و امکان مقیاس‌پذیری داشته باشید.

تولید زیرنویس

از پردازش زبانی برای تولید زیرنویس‌های دقیق محتواهای ویدیویی استفاده کنید. به این ترتیب زمان صرف‌شده بر روی نوشتن دستی زیرنویس‌ها و احتمال خطا را برای فیلم‌ها کاهش دهید. استفاده از هوش مصنوعی، برچسب‌زنی هدفمند داده‌ها، بهره‌وری و نتایج جستجو برای را بهبود می‌بخشد و رضایت مخاطبان را جلب می‌کند.

کاربرد بینایی رایانشی در صنعت رسانه و سرگرمی

تشخیص صحنه

هنگام پردازش محتوای رسانه‌ای اطلاعات زمینه‌ای را تعیین کنید. از هوش مصنوعی برای شناسایی محتوای ویدیوها به‌صورت فریم به فریم و شناسایی اشیا برای افزودن برچسب‌های مناسب استفاده کنید. مجموعه‌های آموزشی را بر اساس نتایج برچسب‌زنی بر چند دسته از اشیاء و صحنه‌های متنوع مثل انواع غذا، پوشاک، خانه و موارد دیگر تهیه کنید.

طبقه‌بندی تصاویر در ویدئو

تغییرات تصاویر را در جریان پخش ویدئو با استفاده از بینایی رایانشی تجزیه و تحلیل کنید. از طبقه‌بندی برای خلاصه‌سازی محتوای ویدئو، پشتیبانی از مرور پیشرفته و تشخیص اشیاء یا موارد مورد نیاز استفاده کنید. اجرای تبلیغات را با ارائه‌ی تبلیغات مرتبط با محتوا بهینه‌سازی کنید.

برچسب‌زنی فراداده

از برچسب‌زنی خودکار و نیمه‌خودکار هوش مصنوعی برای تصاویر و ویدیوها استفاده کنید تا حجم کار تکراری و وقت‌گیر بررسی و برچسب‌زنی دستی داده‌ها کاهش یابد. مدل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بارای می‌توانند فیلم‌ها را فریم‌به‌فریم تجزیه‌وتحلیل کرده و اشیاء را شناسایی کنند و در مقیاس بزرگ برچسب بزنند تا بینندگان بتوانند مطالب مرتبط‌تر را سریع‌تر پیدا کنند.

پیشنهاد محتوا

از هوش مصنوعی برای ایجاد یک موتور پیشنهاد استفاده کنید که به‌طور مداوم ترجیحات مشتری را یاد بگیرد. سلیقه‌ی بینندگان را تشخیص دهید و بر اساس آن تماشای فیلم‌های دیگر را به آن‌ها پیشنهاد دهید. مدل‌های هوش مصنوعی در ارائه‌ی بهتر محتوا به شما کمک می‌کنند و بر اساس ترجیحات مشتری تجربه‌ای شخصی را به مشتری ارائه می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر یا استفاده از خدمات بارای با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

ما را دنبال کنید


Copyright © 2021 Barai