بینایی رایانشی در بانکداری

کاربردهای بینایی رایانشی در بانکداری

هزینه‌ی تقلب را کاهش و درآمد مشتری را افزایش دهید و مشتریان خود را با بینایی رایانشی بهتر بشناسید.

مشتریان بانکی خود را با بینایی رایانشی و پردازش زبانی بهتر بشناسید

شناسایی مشتری برای رشد حساب‌های تجاری، تشخیص سرقت و پابندی به قوانین ضروری است. هنگام ورود مشتریان به بانک، آن‌ها را شناسایی کرده و برای پیشگیری از فعالیت‌های متقلبانه، رویکرد فعال‌تری را اتخاذ کنید. بینایی رایانشی همچنین به شما امکان می‌دهد رفتارها و احساسات مشتری را تجزیه‌وتحلیل کرده و خدمات متناسب و فرصت‌های فروش را مشخص کنید.

مشتری خود را بهتر بشناسید

از خدمات بینایی رایانشی بارای برای شناخت مشخصات مشتری به‌منظور راه‌اندازی بازاریابی هدفمند، طراحی ترکیب محصول و ایجاد برنامه‌های تعامل با اعضا استفاده کنید. به‌طور فعال مشتریانی را که برای فرصت‌های فروش و فروش متقابل وارد شعبه می‌شوند، شناسایی کنید. مشتریان VIP و مشتریانی را که پتانسیل دریافت خدمات شخصی را دارند، تشخیص دهید.

احراز هویت

با تشخیص چهره و پردازش اسناد و مدارک مثل پاسپورت، گواهینامه و کارت ملی مشتریان خود را احراز هویت کرده و از ایجاد حساب جعلی جلوگیری کنید.

بینایی رایانشی در بانکداری

محتوای برند را در یک پلتفرم یکپارچه مدیریت کنید

محتوای قدیمی، مطالب نامناسب، تصاویر و ویدئوهای باکیفیت پایین یا محتواهایی را که با دستورالعمل‌های برند مطابقت ندارند، شناسایی کنید. قابلیت‌های جستجوی پیشرفته‌ی بارای ابزارهایی را برای نظارت بر محتوای آرشیو رسانه، نقض حق کپی‌رایت و مدیریت برتر برند ارائه می‌دهد.

کاهش تقلب در شعبه و دستگاه‌های خودپرداز

برای تشخیص هویت صاحبان حساب و مشتریان جدید از فناوری تشخیص چهره استفاده کنید. هنگام انجام معاملات متقلبانه در لحظه هشدار دریافت کنید.

بینایی رایانشی در بانکداری

بهبود تجربه مشتری

از بینایی رایانشی استفاده کنید تا هنگام نیاز به نیروهای بیشتر در زمان مقتضی به مدیران شعب هشدار دهید. از تحلیل احساسات برای بهبود فرایند کار نیروهای خود استفاده کنید و فرصت‌های آموزشی برای خدمات بهتر را شناسایی کنید.

از اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین با کمک پردازش زبانی و نویسه‌خوان نوری پشتیبانی کنید

از اسناد متنی سریع‌تر استفاده کنید تا از روند پردازش بانکی و معاملات تجاری خود پشتیبانی کنید. برای درک اطلاعات جمعیتی بانک خود از داده‌های لحظه‌ای استفاده کنید تا بتوانید بازاریابی، تعیین ترکیب محصولات و افزایش تعامل با اعضا را بهبود دهید.

تشخیص ناهم‌خوانی در معاملات

 از برچسب‌زنی داده‌های تراکنش‌ها یا درخواست‌های وام استفاده کنید تا معیاری برای مقایسه‌ی داده‌ها داشته باشید. ناهمگونی در مبلغ اعتبار، برداشت، یا الگوهای هزینه‌ای را به صورت لحظه‌‎ای برای اطلاع کارکنان به‌منظور تعیین رفتار متقلبانه تشخیص دهید.

با اطمینان به مشتریان خدمت‌رسانی کنید

در حساب‌های مشتری با فهرست‌های نظارتی، لیست‌های سیاه و گزارش‌های نامطلوب رسانه‌ای در وب جستجو و مطابقت انجام دهید. به این ترتیب خطر تقلب و خطا را کم کنید.

استفاده از ربات‌های چت برای ارائه‌ی خدمات به مشتریان

برای بهبود خدمات، منظور پشت سؤال هر مشتری را در لحظه تعیین کنید. به سؤالات مرتبط با محصول و مسائل مالی پاسخ دهید.

برای اطلاعات بیشتر یا استفاده از خدمات بارای با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

ما را دنبال کنید


Copyright © 2021 Barai